Wednesday, December 22, 2010

Baru Tahu.

potrait

Well, Once (Dewa19) dikatakan sudah menghantar surat pengunduran diri dari band tersebut. Agak mengejutkan bagi aku tapi tak tahu kenapa. Aku seorang BalaDewi dari bangku sekolah. Dengan drummer Tyo dah kuar awal2 nie Once plak. So agak sedih kot. Hahahh. Tapi aku rasa Dewa19 dah tak sehebat dulu. Habis idea, anak bini Ahmad Dhani pulak jadi mangsa suh nyanyi. Maybe Once pon dah bosan nak nyanyi sebab Dhani dah tak buat lagu best lol. Takpelah, lagipon aku dah kurangkan dengar lagu2 Indon semenjak incident poopies thrown at Malaysian embassy di Indon. Nak sangat main taik. Hah malas aku nak layan.

Neways, still lagu mereka yang terbaik;

 

 

*Then Mesia sibuk2 nak collaborate ngan Padi untuk lagu Upin dan Ipin..kat Mesia nie takde orang dah nak nyanyikan lagu untuk kartun budak2 botak tuh?

No comments: